Mailings

Op deze pagina vind je alle e-mails die wij uitsturen naar vrijwilligers en jeugdleden uit meer dan één groep, regio, admiraliteit of team. Je ontvangt deze, als lid van Scouting Nederland, met info die voor jouw functie interessant, nuttig of zelfs noodzakelijk is om het Scoutingspel te kunnen spelen en/of aan te bieden. Alle 18+ leden binnen Scouting blijven daarnaast op de hoogte van alles wat er speelt binnen Scouting met @-scout: de tweewekelijkse e-mailing met het belangrijkste Scoutingnieuws en onmisbare informatie over evenementen en trainingen.

Lees ook uitgebreider Scoutingnieuws uit de vereniging via scouting.nl/updates.

@-scout

@-scout is voor alle 18+ leden binnen Scouting. Dit zijn jeugdleden van 18 t/m 21 jaar, leiding, bestuurders en andere vrijwilligers op lokaal, regionaal en landelijk niveau. Iedere scout krijgt deze infomail automatisch toegezonden, tweewekelijks op dinsdagochtend.

Materiaal aanleveren
Elke groep, regio, admiraliteit, team of evenement mag materiaal aanleveren. Dit kan een mooi voorbeeld zijn van een promotie ter inspiratie voor andere groepen, de opening of een renovatie van een gebouw en trainingen of evenementen waar andere vrijwilligers in het land ook wat aan hebben. Materiaal dient voor inzending besproken te worden met Landelijk team Communicatie via communicatie@scouting.nl.

Aanleverspecificaties
Tip: kopieer en plak onderstaande onderdelen in je mail naar communicatie@scouting.nl onder vermelding van “@-scoutverzoek: ...”

Met in het bericht:

• Een titel van maximaal 50 karakters
  • Een tekst van maximaal 75 woorden
  • Een link: je hebt de mogelijkheid om 1 URL mee te sturen, die komt achter de Lees meer!-knop. Dit is bijvoorbeeld een link naar de evenementen-/trainingskalender, of de pagina waar meer te lezen is over jouw evenement/bijeenkomst.
  • Optioneel: Beeldmateriaal, dit stuur je los mee als bijlage en heeft de afmetingen 264x146px (horizontaal), max. 100 kb. Alle foto’s op https://www.flickr.com/photos/scoutingnederland/albums kun je gebruiken.

BESTUUR