Online netwerkbijeenkomst duurzaamheid

Duurzaamheid, we willen het allemaal, maar wat dan? En hoe dan? Scouting Nederland heeft duurzaamheid als belangrijk thema in het meerjarenbeleidsplan staan. We nemen je graag mee welke doelen nagestreefd worden en hoe het ervoor staat, zodat jij weet wat er gaat komen in de aankomende tijd.

Na deze bijeenkomst weet je hoe zelf als scout duurzamer zou kunnen zijn, hoe je je spel kan verdiepen rondom duurzaamheid of hoe je je clubgebouw kan verduurzamen. We geven tips waar je welke informatie kan vinden.

We organiseren daarom een laagdrempelige interactieve online bijeenkomst op woensdagavond 19 juni. Om 20 uur gaan we beginnen en om 19.45 uur zetten we alvast “de deur” open. Rond 21.15 uur sluiten we af. Neem je zelf je eigen drinken mee? 😉

Schrijf je in via SOL, zodat we je de link van de bijeenkomst en de documentatie toe kunnen sturen.

duurzaamheid.jpg

• Van: woensdag 19 juni 2024 20:00