Webinar over 43e World Scout Conference

De 43e World Scout Conference (WSC) van WOSM, één van onze wereldorganisaties, vindt deze zomer plaats in Cairo, Egypte. Een delegatie van vier scouts vertegenwoordigt Scouting Nederland.

Tijdens deze conferentie komen 174 scoutingdelegaties bij elkaar om elkaar te inspireren en beslissingen te nemen over allerlei onderwerpen. De WSC is vergelijkbaar met onze landelijke raad, maar dan internationaal. De delegatie hoort graag wat jij vindt van de agendapunten en organiseert daarom een webinar op woensdag 19 juni om 19.30 uur (tot uiterlijk 21.00 uur) via Microsoft Teams. Wil je ook meedenken over relevante Scoutingthema's? Kijk eventueel alvast op worldscoutconference.org om een indruk te krijgen van wat er in Egypte op de agenda staat en meld je aan voor het webinar van onze Nederlandse WSC-delegatie!

• Van: woensdag 19 juni 2024 19:30
  • Tot: woensdag 19 juni 2024 21:00