Spelmateriaal

Om met het spelaanbod aan de slag te kunnen, zijn er in de ScoutShop verschillende artikelen te koop die je hierbij kunnen helpen. Je kunt het Scoutskompas bestellen, dit is het handboek voor leiding. Ook is er de mogelijkheid om de Scoutsgids, een gids vol leuke opdrachten en testjes voor scouts, te bestellen. Daarnaast is het zakboekje scouts beschikbaar, waarin alles staat wat een scout nodig heeft. Naast de boeken vind je nog meer handig materiaal in de ScoutShop, zoals de insignes, het speltakteken scouts, de ploegtekens, installatieplaten en de speltakvlag. Ook online zijn er allerlei materialen te vinden die je helpen om het spel voor scouts nog uitdagender te maken, zoals informatie over de insignes, de regionale Scoutingwedstrijden en afbeeldingen van de ploegtekens, maar ook handige tips over spel leiden bij scouts en de progressiematrix kun je online vinden.