Spelmateriaal

In de ScoutShop zijn verschillende materialen over het nieuwe spelaanbod te bestellen. Op deze manier voelt een welp zich helemaal thuis in de jungle! Je kunt het Welpenkompas bestellen, dit is het handboek voor leiding. Ook is er de mogelijkheid om de Junglegids, een leuke gids vol knutselideeën en spelletjes voor welpen, of het verhalenboek Jungle-avonturen van Shanti & Mowgli te bestellen. Daarnaast is het zakboekje welpen beschikbaar, waarin alles staat wat een welp nodig heeft.

Naast de boeken vind je nog meer materiaal in de ScoutShop, zoals de welpeninsignes, nesttekens, helper- en gidsteken, het speltakteken welpen, poster van de junglekaart, poster van de junglebewoners, installatieplaten, funbadges voor leiding en de speltakvlag. Klik hier om meteen een bestelling te doen.