Vernieuwde menustructuur Scouting.nl

De afgelopen weken is Landelijk team Communicatie druk bezig geweest met het opnieuw indelen van het menu op Scouting.nl. Waar het menu eerst ingedeeld was in landelijke teams, is deze nu ingedeeld op rollen van onze leden.

Er zijn nu drie hoofdknoppen: 'Over Scouting', 'Leiding' en 'Bestuur'. Onder de laatste twee vind je alle informatie die je nodig hebt per speltak of thema. Onder 'Over Scouting' vind je alle info voor ouders, jeugdleden, gemeenten, etc. Sommige pagina's zijn we nog aan het (her)schrijven. In de komende weken zal alles op zijn plek gaan vallen. Mocht je een link hebben die verwijst naar de website, kijk dan wat nu de nieuwe plek is. We zullen aan de achterkant ook de meest gebruikte links doorzenden naar de nieuwe plekken.